Categories
Most popular products
Newsletter
Payment solution
Recommended products
Certificate
SSL Certificate
Product Details


Márkanevek: marketing és nyelvészet határán

-20%
Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
  • Márkanevek: marketing és nyelvészet határán
13.96 
11.17
Bonus point : 0.11 €
Megjelenés dátuma 
:
2 023

 

Ide kattintva elolvashatja a könyv tartalomjegyzékét

 

Ide kattintva elolvashatja a könyv előszavát

 

Ide kattintva elolvashat egy részletet a könyvből

 

Márkanevekkel lépten-nyomon találkozunk: az utcán sétálva, okostelefonunkon böngészve vagy éppen egy vendéglőben ülve. Habár a találkozások a márkák neveivel mindennaposak, sokunkban kérdések is megfogalmazódnak velük kapcsolatban – például a Balaton-felvidék egyik legendás éttermében ülve, egy ismert pincészet hideg vörösborát kortyolgatva.

– Hogyan jönnek létre a márkanevek?
– Milyen eszközökkel alkothatunk jó márkaneveket?
– Mitől lesz egy márkanév jobb vagy rosszabb?
– Hogyan ejtjük és írjuk helyesen – illetve helytelenül – a márkaneveket?
– Hogyan függ össze a szlogen és a márkanév?
– Vannak specifikus jellemzőik az egyes ágazatokban használt márkaneveknek?
– Mi jellemzi a márkaneveket az egyes országokban?

Ezekre és hasonló kérdésekre keresi a választ jelen kötet, amely a márkaneveket interdiszciplinárisan vizsgálja: egyrészt a marketingszakember, másrészt a nyelvész szemszögéből; rámutatva azokra a kapcsolódási pontokra, amelyek a két diszciplína részben eltérő látásmódját összekötik egymással.
A márkanevek ugyanis mind a marketingtudomány, mind a nyelvtudomány érdeklődésére számot tarthatnak. Ebből következik, hogy a márkák nevei vizsgálhatóak a marketing, illetve a nyelvtudomány eszköztárával: míg előbbi esetében azok hatékonysága fontos, utóbbi esetében a nyelvi rendszerbe való illeszkedés a releváns.
A kötet 16 szerző 15 tanulmányát tartalmazza. A szerzők Magyarországon és külföldön oktató egyetemi tanárok és kutatók, akik a márkák neveivel egyrészt elméletben, kutatásaik során, másrészt gyakorlatban, munkájuk során foglalkoznak.

 

  • Szerkesztő
    Kovács László
    Sorozatszám
    228
    Oldalszám
    254
    Kötés típusa
    puhafedeles
    Formátum
    B/5
    Gyártó 
    TINTA Könyvkiadó
    Article No.
    9789634093770
    Weight
    420 g/pcs