Kínálatunk
Hírlevél
Támogatás

Madách Imre születésének 200. évfordulója alkalmából
Az ember tragédiájának az enciklopédiája című könyv
megjelentetése szakmai program megvalósítását
2023. évben a
támogatta.

Támogatás

A Tinta Könyvkiadó működését  2022. évben
a Magyar Kultúráért Alapítvány
támogatta

Támogatás

A magyar nyelv szerkezetének és szókincsének újszerű bemutatása szakmai program megvalósítását
2021. évben atámogatta.

Havi sikerlista
Termékajánló
Szállítási költség

Magyarország területére: 1200 Ft.

15.000 Ft feletti rendelés

esetén ingyenes.

Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Szűrés
Megjelenés dátuma
Termék részletek


Dinamikus csoport, dinamikus tanulás

Dinamikus csoport, dinamikus tanulás
2 940 Ft
A vásárlás után járó pontok: 29 Ft
Megjelenés dátuma 
:
2 011

 

  • Alcím
    A csoportdinamika szerepe a nyelvtanulásban
    Szerkesztő
    Csizér Kata, Holló Dorottya, Károly Krisztina
    Sorozatszám
    122
    Oldalszám
    284
    Kötés típusa
    puhafedeles
    Formátum
    B/5
    Gyártó 
    TINTA Könyvkiadó
    ISBN
    9789639902794
    Tömeg
    478 g/db
  • A csoportdinamika a tanulói csoport vizsgálatának terepe. A Dinamikus csoport, dinamikus tanulás című kötet tanulmányai azzal a kérdéssel foglalkoznak: milyen tanulói közösségekre van szükség ahhoz, hogy osztálytermi környezetben sikeres nyelvtanulók dolgozhassanak.

     

    Az áttekinthetőség érdekében a könyv négy nagyobb fejezetből áll. Az első rész elméleti összefoglalást nyújt a csoportdinamika és a nyelvtanulás kapcsolatáról. A második fejezetben található tanulmányok azt vizsgálják, hogy a csoportdinamikai folyamatok milyen szerepet játszanak a diákok motivációjának és teljesítményének alakításában. A harmadik rész olyan kutatásokat tartalmaz, amelyek a tanulói csoport működését írják le különböző oktatási helyzetekben. A kötet záró fejezete a kutatási eredmények osztálytermi vonatkozásainak összefoglalása. Olyan technikákat és praktikákat sorakoztat fel, amelyeket a szerzők kipróbálásra ajánlanak nyelvszakos tanároknak.

     

    A kötet hozzájárul ahhoz, hogy a különböző oktatási környezetben dolgozó nyelvtanárok, a tanárképzésben részt vevő leendő tanárok, illetve különböző nevelési és oktatási szakemberek részletes képet kapjanak a csoportdinamika osztálytermi szerepéről. A tanulmányok betekintést nyújtanak a nyelv­pedagógiai kutatások módszertanába is. A záró fejezet nagy segítségére lehet azoknak a nyelvtanároknak, akiket a könyvben szereplő kutatások meggyőztek arról, hogy "csoportérzékenyen"érdemes tanítani.