- Noutăți
- Produs pachet
- Előkészületben
- A magyar nyelv kézikönyvei
- A magyar nyomtatott örökség feltárása
- Anyanyelvi felmérők
- Anyanyelvi kompetenciafejlesztő munkafüzetek
- Az ékesszólás kiskönyvtára
- Bibliotheca Regulyana
- Diszlexiásoknak
- Életrajz
- Híd szótárak
- Iránytű sorozat
- Ismeretterjesztő
- Kétnyelvű könyvek nyelvtanuláshoz
- Kifestőkönyvek, színezők
- Kommunikáció
- Lexikográfiai füzetek
- Lexikon, enciklopédia
- Mesekönyv
- Mesterművek
- Naptár
- Nyelvészet
- Nyelvtanulás
- Segédkönyvek a nyelvészet tanulmányozásához
- Szépirodalom
- Szótár
- Történelem
- Útleírás
- Vallás
- Zene
- E-könyv
- Folyóirat
- 2021-ben megjelent könyveink
- 2020-ban megjelent könyveink
- 2019-ben megjelent könyveink
- 2018-ban megjelent könyveink

Bevezetés a kommunikációelméletbe
-
Alcím A hírek értékeSzerző Hollós JánosSorozatszám 24Oldalszám 116Kötés típusa puhafedelesFormátum A/5Numar articol 9786155219382Masa 150 g/db
-
A kommunikáció az emberiség fejlődésének, sikereinek és kudarcainak a kulcsa. Egy-egy új szintnek – a beszédnek, az írásnak, a nyomtatásnak, a távközlésnek és az informatikának – a megjelenése a maga korában mind forradalmi változást eredményezett.
Korunkban a nagypolitikának és a mindennapjainknak is meghatározója a kommunikáció alapfogalma, a hír. Egy hírrel, álhírrel háborúkat lehet elindítani; választásokat lehet nyerni és veszíteni; vállalatokat vagy embereket lehet gazdaggá tenni vagy a csőd szélére sodorni.
A Bevezetés a kommunikációelméletbe című könyv közérthető módon, az érdeklődő nagyközönség számára mutatja be a kommunikáció szintjeit, részletesen ismerteti a hír fogalmát. Ismerteti azt az öt tényezőt, amelyek befolyásolják egy-egy hír értékét: 1. Hány embert érint; 2. Milyen mélyen érinti az embereket; 3. A társadalmi hierarchia mely részét érinti; 4. Milyen mértékben váratlan; 5. Mennyire friss.
Az elméleti ismeretek mellett az olvasó gyakorlati ismereteket is kap. Pl.: mi a jelentősége a testmozgásoknak: a mimikának, a tekintetnek, a gesztusoknak, a kéz- és lábtartásnak. A szerző bemutatja a rábeszélés stratégiáit, szól a befolyá­solás eszközeiről: a meggyőzésről, a reklámról és a propagandáról.
A könyvet ajánljuk mindazoknak, akik a kommunikáció és a hír mibenlétéről többet szeretnének tudni, illetve munkájuk során vagy mindennapjaikban a siker érdekében fel kívánják használni a kommunikációkutatás legfrissebb eredményeit.
Hollós János újságíró, a kommunikáció elméletének kutatója, több mint 25 éve foglalkozik folyamatosan hírszerkesztéssel, 20 éve kommunikációelméletet és tömegkultúrát tanít, jelenleg a Pro Deo State University Közép-Európai Tudományos Intézet tanszékvezetője.